Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi finansowo-księgowej wspólnot mieszkaniowych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. obsługi finansowo-księgowej wspólnot mieszkaniowych
- zapewnienie prowadzenia księgi korespondencyjnej dla Wspólnot Mieszkaniowych,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Planem Kont Wspólnoty Mieszkaniowej,
- kompletowanie otrzymywanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów ujętych w księgach rachunkowych,
- zapewnienie bieżącej obsługi rachunków bankowych Wspólnot Mieszkaniowych,
- kontrolowanie pod względem rachunkowym dokumentów kosztowych Wspólnoty,
- kontrolowanie terminowego regulowania zobowiązań Wspólnot Mieszkaniowych,
- wystawianie rachunków w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych z tytułu sprzedaży usług,
- sporządzanie niezbędnych wydruków ksiąg rachunkowych,
- przygotowanie i redagowanie pism z zakresu pracy księgowości wspólnot,
- właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych(w tym sprawozdań finansowych i podatkowych),
- informowanie głównego księgowego o stwierdzonych nieprawidłowościach,
- zastępowanie kasjera w razie jego nieobecności.
- wykształcenie średnie lub wyższe, o profilu ekonomicznym,
- staż pracy min. 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, min. 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego,
- znajomość przepisów z zakresu ustaw o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o własności lokali, ustawy o samorządzie gminnym,
- bardzo dobra znajomość komputera: Microsoft Windows, MS Office, obsługa systemów informatycznych,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- mile widziane doświadczenie w obsłudze finansowej wspólnot mieszkaniowych oraz obsłudze kasy,
- mile widziana znajomość systemu DOM 5,
- samodzielność w pracy,
- sumienność,
- komunikatywność.
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca przy stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- wzory dokumentów dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie znajdują się na stronie ZGM
Piekary Śląskie, dnia 18.03.2024 r.