Nabór na wolne stanowisko referenta ds. opłat

image_pdfimage_print

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Ziętka 60 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

referent ds. opłat

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
    • prowadzenie kartotek lokali mieszkalnych i użytkowych,
    • ustalanie wysokości stawek czynszu najmu lokali oraz innych opłat związanych z najmem, własnością lokali, dzierżawą,
    • przygotowanie faktur dla lokali mieszkalnych i użytkowych,
    • prowadzenie ewidencji i wszelkich spraw związanych z kaucjami mieszkaniowymi,
    • obsługa spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi,
    • monitorowanie stanu należności najemców i właścicieli,
    • prowadzenie postępowań upominawczych,
    • sporządzanie sprawozdawczości finansowej,
    • obsługa systemu informatycznego DOM-5,
    • prowadzenie korespondencji w powierzonym zakresie.
  2. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe,
    • minimum roczny staż pracy,
    • doświadczenie w obsłudze klienta,
    • znajomość podstawowych zasad ekonomii i rachunkowości,
    • znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych oraz najmu i własności lokali,
    • nieposzlakowana opinia,
    • posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • mile widziana znajomość programu DOM-5,
    • umiejętność pracy z klientem i w zespole,
    • opanowanie, dyspozycyjność, obowiązkowość, sumienność.
  4. Warunki pracy
    • pełny wymiar czasu pracy,
    • praca przy stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
    • kontakty z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    • list motywacyjny,
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się zatrudnienie,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
      • wzory dokumentów dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie znajdują się na stronie ZGM
  7. Oferty niewykorzystane, nieodebrane przez kandydatów w ciągu miesiąca po zakończeniu naboru zostaną zniszczone.
  8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. opłat” w sekretariacie ZGM w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Jerzego Ziętka 60 lub przesyłać pocztą na adres Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Gen. Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie w terminie do 24.10.2025 roku do godziny 15-tej. Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Za decydującą uznaje się datę wpływu oferty do ZGM. Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Piekary Śląskie, 09.10.2025 r.

Rejestr zmian: